نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قرداد آنتونی استوکس، بازیکن پرسپولیس فسخ شد

  • کد خبر: ۲۸۴۴۰
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
قرداد آنتونی استوکس، بازیکن پرسپولیس فسخ شد
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وکیل بازیکن ایرلندی خود، اعلام کرد قرارداد طرفین فسخ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت آنتونی استوکس اظهارکرد: پیرو نامه‌نگاری‌های قبلی و با توجه به فعال شدن بندهای فسخ قرارداد به دلیل غیبت غیر موجه بازیکن از حضور در بازی‌ها و تمرینات نامه فسخ قرداد و پرداخت غرامت به باشگاه، برای وکیل استوکس ارسال شد.

مهدی خواجوند افزود: پس از بررسی‌هایی که انجام شد و در پی نامه‌نگاری‌هایی که قبل از این انجام داده بودیم، امروز شنبه نامه فسخ قرارداد آنتونی استوکس و درخواست غرامت از وی برای وکیل و مدیربرنامه‌های این بازیکن ارسال شد.

وی ادامه داد: بند فسخ قرارداد با توجه به غیبت غیر موجه این بازیکن، فعال شد. در این مدت نامه‌نگاری‌ها و اقدام‌های حقوقی مختلفی داشتیم. وی از قبل تعطیلات از حضور در بازی‌ها، تمرینات و ایران امتناع کرده بود. بر این اساس طبق مفاد قرارداد اقدام شد و نامه فسخ و پرداخت غرامت به باشگاه، برای وکیل وی ارسال گردید.

منبع: ایسنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->